Порядок повернення коштів

У разі невдалого перерахування коштів за реквізитами, зазначеними платником, ініціатор переказу повинен звернутися: за поштовою адресою 01042, Україна, Київ, Новопечерський провулок, будинок 5, або за телефоном контакт-центру: (098) 303-34-34; (066) 303-34-34; (063) 303-34-34, або e-mail - zayava@city-24.com.ua

Звернення може бути усним або письмовим:

  • - усне звернення здійснюється платником по телефонах контакт-центру зазначених вище;
    письмове звернення відправляється поштою або передається платником за вказаною вище адресою особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до закону.

  • - Письмове звернення також можна направити за допомогою мережі інтернет - на адресу електронної поштової скриньки. При надсиланні заяви шляхом мережі інтернет, заявник повинен керуватися вимогами Закону про електронні довірчі послуги, який передбачає використання відповідного цифрового підпису (електронного підпису), який накладається за допомогою особистого ключа, отриманого заявником від належного надавачу довірчих послуг.

Зразок «Заяви-звернення» платника можна отримати на офіційному сайті ТОВ «ФК «ФЕНІКС» , шляхом завантаження розділу «Документи» - «Порядок повернення коштів».

Розгляд звернень здійснюється відповідно до Закону України «Про звернення громадян», за результатами позитивного розгляду яких, платнику здійснюється повернення протягом трьох банківських днів на банківські реквізити платника, які визначені у зверненні.

Комісія

Переказ коштів здійснюється виключно в національній валюті України (гривні).

Тарифи (комісія) за переказ коштів залежать від конкретного Продавця або Постачальника, послуги якого оплачуються в програмно-технічному комплексі самообслуговування (ПТКС) або на сайті: клієнти можуть ознайомитися з тарифами на переказ коштів безпосередньо перед оплатою, вибравши необхідну послугу відповідного Продавця/Оператора/Отримувача на моніторі ПТКС або на сайті.